Alla inlägg den 21 november 2010

Av Sara Isaksson - 21 november 2010 16:43

Just kommit hem, fått i oss lite pannkaka! Inte dåligt ska jag tala om, var hungrig som ett djur (valfritt, you pick a big one).


Idag har det inte gjorts många knop. Suttit och nött skillets nya album, awake.

Fastnade ordentligt för vissa låtar.


Nu sitter jag iaf här och funderar på om jag ska börja julpynta lite smått. Har börjat se lite julpynt på olika hus och det ser så förbannat mysigt ut! Tror jag måste börja! haha! Ska väl passa på när man för en gångsskull känner man har energin.


I will be the one that's gonna hold you

I will be the one that you run to

My love is a burning, consuming fire

You'll never be alone

When darkness comes I'll light the night with stars

Hear the wispers in the dark

No, you'll never be alone

When darkness comes you know I'm never far

Hear the whispers in the dark


Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards