Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sara Isaksson - 7 november 2010 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Isaksson - 7 november 2010 15:41

Vaknade till en bajsfest imorse. INTE KUL! Både Simba och Grim hade lämnat härligheter i köket och rummet. Sen var det någon av dom som kanske kände att det dom gjort var lite nasty så (vem det nu  än var) spydde på golvet också.

Per var snäll och tog upp det så gick jag ut med odågorna.


Det har tagit mig nästan hela helgen, men snart har jag läst alla inlägg på Jackie Ferms blogg. Somliga skulle nog se det som att jag har lite att göra....och det är sant. Men tycker samtidigt att det är väldigt intressant att läsa runt om andra. Man skriver väl en blogg för att man vill (eller iaf inte bryr sig) att folk läser. Då kan ju jag lika gärna bidra med att läsa lite.


Äter förövrigt chilinötter så jag svettas! Smaskar även på vit choklad och dricker lite cola. Vilken härlig söndag!


På tal om bajsfest så är det tidiga shiftet i veckan på jobbet ;)

Put that in your pipe and smoke it!  höhö...

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards