Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Isaksson - 31 oktober 2010 08:45

Nu har jag min dator! :D Måste dock inhandla en mus, ett tangentbord och en strömkabel. Per var snäll och lät mig ta hans strömkabel och mus. Sedan har vi ett gammalt tangentbord. Vissa bokstäver är lite sega, så kommer säkert se ut som ett miffo när jag skriver för att jag "glömmer" massa bokstäver :) Just nu orka jag gå tillbaka och ändra men det är bara just nu....!


Aja, ska börja söka igen alla bloggar jag förut läste.....åh. Undra om jag sparade allt sådant när jag tömde min förra dator. -hoppas-

Av Sara Isaksson - 27 oktober 2010 19:16

  



Tyckte denna bilden passade idag. Hejja Telia som äntligen fick vårat bredband flyttat till rätt adress.

Varit ett förbannat tjorv. Ibland måste dom bara slappna av och lära sig lyssna för några sekunder. Aja, idag äntligen...typ en och en halv månad senare så har vi internet....:P


Men vi har tagit oss till huset nu. Trivs gör vi också! ;) Eller iaf jag, hoppas ju Per gör det också och inte bara ljuger när han säger det :p


Har längtat efter internet och att få blogga och läsa bloggar framför allt! Men nu när jag sitter här är jag bara trött. Lagar lite mat och försöker komma på en bra film att se...blir nog eclipse. Vi såg date night innan, riktigt roligt film. Kan man mer än älska Steve Carell?


Nu är snart middagen färdig. Sen äta och se mer film och sen sängen. Sen är det tillbaka på jobbet med alla dom "små" underbara liven.


Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards