Alla inlägg den 9 november 2010

Av Sara Isaksson - 9 november 2010 18:04

Var kallt även denna dagen. Dock kom det inte lika mkt som en chock som det gjorde igår!

Varit en härlig dag på jobbet idag, hade lite hundar. Vi körde på en kam-dag.

Vi gick igenom alla hundar. Var även ut på sköna promenader i kylan :)

Skönt att bara ta ett par hundar och vandra iväg, iaf ibland. Solen lyser och hundarna hoppar runt och leker. Självklart blev det att promenixa med Grim och Simba. Mona tog Raija och följde med också så hon inte blev lämnad själv.

...Och lilla Simba är förlyld! Vi var lite rädd först att han skulle ha noskvalster, men visade sig nu att han har en förkylning. Så det blir att ta det lite lungt för lille man.

Sedan när vi ändå är inne på Simba så har ägaren till Simba bestämt sig för att inte avla på honom när han har det så taskigt i ena armbågen. Det spelar inte mig någon roll, så länge han inte lider av det. Är ju ändå inte intresserad av avel eller utställning. Vi får väl se när hon skriver över honom på mig då när hon ändå inte ska använda honom till något. Min lille Simba.


Jag är så trött ikväll så det finns inte ord att beskriva. Innan vi kilade ut med Grim och Simba så låg jag nästan och halvsov här i fotöljen, tur jag har ryggen mot Per så han inte ser vad jag gör :P Han trodde nog bara jag satt och läste en blogg ;)


Sedan har värmepannan börjar låta konstigt. Den som ger ifrån sig ett tjutande ljud...det får gärna lägga av tills det vi ska lässa oss....Vill kunna njuta av min sömn.


Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards