Alla inlägg den 12 november 2010

Av Sara Isaksson - 12 november 2010 18:31

Huvva vilken dag. Körningarna med hundarna skulle jag beskriva med blandande känslor. Det var sjukt många körningar och kallt blev det tillslut. Men det var sjukt kul att åka när Per sladdade runt i nysnön :D Roligast idag var nog när vi körde med Grim och Fejja. Dom springer så ruggigt fort alltså! Fyrhjulingen kan nästan inte köra om Grim ens. Vi körde även lite med Simba och Vinna. Simba älskar den dä fyrhjulingen alltså.


Blev lite paus i inlägget när pizzorna kom.


Medans vi åt tipsade Johan om denna artikeln:
http://www.svenskbladet.se/politik/index.php?alias=sd_vill_ha_forbud_mot_jazz.html


Jag vet inte riktigt vad man ska säga om detta, men vi skrattade så pizzan åkte i halsen.


Killarna lanar ikväll så jag underhåller mig själv mellan datorn och tvn ;)

Av Sara Isaksson - 12 november 2010 06:25

Wooohoo! god morgon alla mina totalt 7 läsare kanske! :P

Hoppas allt är kanoners idag!? Jag är på top, eller så inte.

Vi ska snart börja röra oss mot jobbet. Håller så smått på att göra oss i ordning.

Blev lite sent idag, så har nog inte riktigt fått alla timmars sömn jag behöver, but who cares? (?)


ha en bra dag alla!

Ses efter 15!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards