Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sara Isaksson - 8 november 2010 20:55

Idag har pappa fått komma hem. Jag och Per skulle fara och hälsa på honom idag när vi slutat. Så jag skulle ringa honom och höra så han inte skulle göra något annat och då hade han just gått in genom ytterdörrern hemma i Rosvik!

Kul att han fått komma hem :) Tycker mkt bättre om när han är hemma.


Var kallt ute idag, var inte alls roligt att jobba. Kände inte så mkt när vi gick ut till bilen och dum som jag var kollade jag inte på någon termometer. Så jag hade väl inte de varmaste kläderna jag äger på mig precis. Vi skulle köra med hundar idag.....2 körningar och dom var lika kalla. Tycker synd om Per som fick köra och sitta längst fram och ta den värsta smällen av kylan! Men ska väl inte klaga, älskar det här shiftet och det är faktiskt roligt att köra med hundarna. Kul att se hur roligt dom tycker det är och roligt att åka fyrhjuling...med Per iaf. Tycker om lite fart!

Nu ska vi kila ut med vovvarna och sen i säng. Skööööönt! Är hur trött som helst!


Känns iaf skönt med pappa, behöver man inte tänka på att han ligger där och har tråkigt. Hoppas det blir bättre nu bara.


Nej nu sängen. God natt!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards