Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

snabbt inlägg.

Av Sara Isaksson - 13 januari 2011 12:39

Nu är det snart jobb som gäller :) Känns helt okej idag eftersom det är så pass varmt. Kan vi ta och köra med Grim. 


Fick virus på min dator! Men nu är allt fixat och den går bättre än ever!

Dock läser jag Kisses och Dessies bloggar i brist på annan underhållning ibland, varje gång jag går in på deras sida så får jag varning om virus. Så vet inte om jag ska läsa där mer :P  Dom kanske borde kolla upp sig? :P


Aka, ska börja byta om nu. På med täckbyxor och mössan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Isaksson - 7 oktober 2011 10:44

Då var provtiden slut för Kiro (eller Deamon, som han hette när han kom hit). Man får verkligen testa sitt tålamod, men allt har ändå gått bättre än förväntan. Vi har inte sett något annat än positiva framsteg. Om vi ser så mycket positivt på en må...

Av Sara Isaksson - 12 september 2011 21:54

ojoj, såg nu jag inte har bloggat sen i mars. Det är ju nästan lite pinsamt. Jag som skulle vara så på G.   Jag är inte helt säker heller på om jag har skaffat en annan blogg än denna, och därför inte uppdaterat på så länge.... Men jag tror inte ...

Av Sara Isaksson - 6 mars 2011 19:39

Nu är denna söndag till ända. Har inte gjort många knop idag. Tvättat har jag dock gjort, så nu finns det lite rena kläder :p är ju inte helt fel. Sen kom Pers mamma förbi en sväng. Hon hade med sig Pers nya vinterskor, så nu slipper min älskling f...

Av Sara Isaksson - 6 mars 2011 11:39

Kanske till och med börjar finna ett intresse i det här igen! Kan sitta precis vart jag vill och skriva, that's the way I like it! Solen skiner som aldrig för idag. Vi vaknade ju snor tidigt som vanligt och bestämde oss för att fara ner på byn och t...

Av Sara Isaksson - 5 mars 2011 22:06

Känner det var ett tag sedan nu. Ligger i soffan med min iphone och provar blogga lite. Har fötterna härligt placerade i min underbara sambos knä mesans han spelar. Simba har intagit fotöljen och Grim ligger på golvet. Vaknade så himla tidigt i morse...

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards