Alla inlägg under december 2010

Av Sara Isaksson - 22 december 2010 18:47

Först idag fick jag mig orken att blogga. Den har varit som bortblåst.

Tror det är för att jag inte känner för att skriva av mig när jag mår riktigt prima.

Har nog bara större behov då.

Ja....den 22 december. Bara imorgon kvar och sen är det julafton. Har ingen julkänsla what.so.ever Synd. Lnskar det knde vara som när man var barn. Man kunde ju knappt somna kvällen innan julafton.

När jag blivit äldre har det mer varit noll jul känsla fram till julafton, då har den vaknat till liv lite smått när man ser allt förberedas. Sen när allt är över blir det en enorm tomhet. Nästan olidligt tom. Denna julafton kommer spenderas hos Pers mamma i vistträsk. Hoppas det blir trevligt och ingen olidlig tomhet efteråt.

Sen på juldagen ska vi till Rosvik och jula med mamma och pappa ;) Få middag som INTE består av julmat, sweeet.

På tal om julmat så var jag på affären idag, var så sjukt mkt folk jag övervägde att gå ut igen. Men jag kämpade mig igenom det hela! Köpte även andra julskinkan för i år, denna på 2,3kg. Måste påpeka att jag inte äter julskinka så Per äter upp dom helt på egen hand. Skulle vara spyless att bara äta julskinka konstant.


Avslutar väl detta inlägg med att jag saknar sommaren, iaf vår eller höst.

Blä för snö och blä för kyla just nu.

=)

Av Sara Isaksson - 5 december 2010 11:49

Kan ju för övrigt tala om att vi inte slutade tidigt i fredags. Vi jobbade som vanligt till 9. Typiskt att det skulle vara just på fredagen, men vi hade som fullt upp tills klockan var 8 och då var det ju som bara att se tv en timma. Gick snabbt.


Helgen har bjudit på massa lathet. Sköööönt har det varit. Var bara igår kväll/natt jag blev lite uttråkad. Hade legat och sett mord i sinnet hela dagen.

Bakade även en sommarkaka igår, busig som jag är :P


Har egentligen inget vettigt att säga, ska ligga framför Veronica Mars idag :D


Jo, ibland blir jag så ledsen när jag klickar runt på facebook och ser bilder på folk som har fått barn.  Blir så ledsen för barnets skulle som verkligen inte borde komma till världen i en sådan familj.

Men ska inte säga för mkt, dom kan ju ha ändrats?

Av Sara Isaksson - 3 december 2010 12:29

Veckan har bara susat förbi! Det är redan fredag, jag klagar aboslut inte!

Varit sjukt lite hundar på jobbet, bara dagis hundar, våra egna och MLs hundar. Så när alla dagishundar blivit hämtade vid typ 4-5 och vi gett MLs hundar mat har vi kunnat åka hem. Alltså typ 3 timmar tidigare :D Igår skulle inte ens hennes hundar ha mat pga dåliga magar så då åkte vi bara hem när alla hade farit. Sköööönt!

Låg och dega framför soffan till typ 12 :)


Får se vad helgen bjuder på :)

Nu ska jag klä på mig för att fara till jobbet, vilket jag hoppas blir en kort dag även idag! :D

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards