Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Ork och lust

Av Sara Isaksson - 22 december 2010 18:47

Först idag fick jag mig orken att blogga. Den har varit som bortblåst.

Tror det är för att jag inte känner för att skriva av mig när jag mår riktigt prima.

Har nog bara större behov då.

Ja....den 22 december. Bara imorgon kvar och sen är det julafton. Har ingen julkänsla what.so.ever Synd. Lnskar det knde vara som när man var barn. Man kunde ju knappt somna kvällen innan julafton.

När jag blivit äldre har det mer varit noll jul känsla fram till julafton, då har den vaknat till liv lite smått när man ser allt förberedas. Sen när allt är över blir det en enorm tomhet. Nästan olidligt tom. Denna julafton kommer spenderas hos Pers mamma i vistträsk. Hoppas det blir trevligt och ingen olidlig tomhet efteråt.

Sen på juldagen ska vi till Rosvik och jula med mamma och pappa ;) Få middag som INTE består av julmat, sweeet.

På tal om julmat så var jag på affären idag, var så sjukt mkt folk jag övervägde att gå ut igen. Men jag kämpade mig igenom det hela! Köpte även andra julskinkan för i år, denna på 2,3kg. Måste påpeka att jag inte äter julskinka så Per äter upp dom helt på egen hand. Skulle vara spyless att bara äta julskinka konstant.


Avslutar väl detta inlägg med att jag saknar sommaren, iaf vår eller höst.

Blä för snö och blä för kyla just nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Isaksson - 7 oktober 2011 10:44

Då var provtiden slut för Kiro (eller Deamon, som han hette när han kom hit). Man får verkligen testa sitt tålamod, men allt har ändå gått bättre än förväntan. Vi har inte sett något annat än positiva framsteg. Om vi ser så mycket positivt på en må...

Av Sara Isaksson - 12 september 2011 21:54

ojoj, såg nu jag inte har bloggat sen i mars. Det är ju nästan lite pinsamt. Jag som skulle vara så på G.   Jag är inte helt säker heller på om jag har skaffat en annan blogg än denna, och därför inte uppdaterat på så länge.... Men jag tror inte ...

Av Sara Isaksson - 6 mars 2011 19:39

Nu är denna söndag till ända. Har inte gjort många knop idag. Tvättat har jag dock gjort, så nu finns det lite rena kläder :p är ju inte helt fel. Sen kom Pers mamma förbi en sväng. Hon hade med sig Pers nya vinterskor, så nu slipper min älskling f...

Av Sara Isaksson - 6 mars 2011 11:39

Kanske till och med börjar finna ett intresse i det här igen! Kan sitta precis vart jag vill och skriva, that's the way I like it! Solen skiner som aldrig för idag. Vi vaknade ju snor tidigt som vanligt och bestämde oss för att fara ner på byn och t...

Av Sara Isaksson - 5 mars 2011 22:06

Känner det var ett tag sedan nu. Ligger i soffan med min iphone och provar blogga lite. Har fötterna härligt placerade i min underbara sambos knä mesans han spelar. Simba har intagit fotöljen och Grim ligger på golvet. Vaknade så himla tidigt i morse...

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards