Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Isaksson - 20 februari 2011 20:51

I Brist på annat vettigt att skriva så blir det en sådan:


Namn: Sara Lovisa Isaksson
Piercingar: För tillfället bara 2 i tungan.

Tatueringar: 8 stycken

Längd: 168 cm

Skostorlek: 38-39 typ, beror mkt på skorna.

Hårfärg: Ska vara svart, men just nu...brun,svart, grått

Fräknar: Nej

Motto:

Kär? Men ja :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, trivs väldigt bra där jag befinner mig nu.

Tycker du att du är attraktiv? Hmm.

Dricker du? Ibland

Vilket schampo använder du? Just nu nå mentol schampo. Man blir pigg som tusan!

Vilken parfym använder du? Vet inte vad den heter, men jag tycker den luktar gott.
Vad är du rädd för? älgar!

Gillar du att tvätta? Nje. Dock är det ju alltid nice med rena kläder.

Gillar du berg- och dalbanor? joda!



Senaste...
Filmen du hyrde? Kommer inte riktigt ihåg.

Filmen du köpte? Den bästa av mödrar.

Låten du hörde: Jay Smith - Like a Prayer

Låten du laddade ner? Se ovan.

Personen du ringde? Per

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Solsidan

Person du tänkte på? Pappa, eftersom jag funderade vad han ville när han ringde.

Favorit...

Låt: Jay Smith -Like a Prayer
Sak att göra: Hmm.

Sport:Vad är det?

Dryck: Coca-Cola

Kläder: Leggings!

Film: Just nu, burlesque

Bil: Toyota

Serie: Big bang theory



Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? jo, det har jag.

Gråtit över en flicka? mjo...
Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? nej det tror jag inte.

Blivit arresterad? Nej...

Träffat någon från internet IRL? Ja



Antal...

Gånger du varit kär? Tycker ni får nöja er med att jag är kär nu.

Gånger ditt hjärta brustit?

Hjärtan brustet på grund av dig? Kanske något?

Tjejer du kysst? Jag tror 1

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några få.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inget tror jag.



Senaste...

Boken du läste? Socialstyrelsen - Familjerätt.
Personen du fick e-mail av? Kommer låta konstigt, men mig själv.

Personen du fick brev av? CSN!

Personen du fick sms av? Malin :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Länge sedan.
Saken du köpte? Toapapper, om de ska räknas.
Vad har du gjort idag? Städat, tvättat, varit hos grannen och myst :D
Var det kul? joda.

Brukar du svära mycket? Nje ibland.

När stiger du upp på morgonen? oftast 05,45

Vad har du på dig? kläder :p

Vad ska du göra ikväll? se vad jag ska ha på mig imorgon och sedan sova....

Vad är du allergisk mot? Viss Pencelin, plåster.

Var har du ont? ingenstanns.

Använder du hårspray? ibland.

Kan du stå på händer? Nje.

Håkan Hellström eller The Ark? Pest eller kolera?

Salt eller socker? salt.

Gillar du ketchup? Ibland.

Är du glad nu? Mjo, det är jag nog. Lite trött bara.

Var du glad igår? Jo, lite seg bara.

Vad dansar du till? Lite.

Stockholm är...? ....inget man ska tänka på.

Göteborg är...? ..samma som ovan.

Kan du sjunga?  Nej.

Spaghetti eller makaroner? makaroner.

Land du vill besöka? Island, Irland, och alla varma länder typ.

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards