Alla inlägg den 5 november 2010

Av Sara Isaksson - 5 november 2010 11:11

Idag är det fredag! Det kunde inte ha varit en mer härlig dag alltså!


Igår hade vi en liten grillfest på jobbet. Var faktiskt riktigt trevligt förutom vissa inslag :P  Vi grillade hamburgare. Dock började Fredrik och Per att grilla typ 3 timmar innan alla andra kom så i brist på annat att stoppa i munnen så grillade jag en hamburgare. Var inte alls hungrig sen när alla andra skulle grilla. Men jag satt där som ett trevligt bihang och tog upp en plats. Jonny och Mona grillade dock kotletter OCH det mina vänner såg INTE dåligt ut. Luktade himmelskt gjorde det också.


Skönt att må bra någon dag i mellanåt också. Dock kanske man bara känner efter för mycket andra dagar, eller?

Tror jag ska gå och göra mig liiiite klar för jobbet nu.


För övrigt sista dagen på detta förbannade shift!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards