Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sara Isaksson - 17 november 2010 22:24

         Hade inte tänkt blogga idag pga av huvudvärk, men denna var så himla rolig så ...när jag ändå är här :p


Teacher: Everyone please tell us your greatest acheivements!

Harry Potter: I killed Voldemort! 

Teahcer: That's good, who else?... 

Edward Cullen: I sparkle.


Haha, fick mig ett litet leende iaf :)


Iaf, dagen har innehållit huvudvärk...blä! Sett film och suttit vid datorn hela dagen typ :P Hundarna är uttråkade när dom inte får vara på dagis.


På tal om hundar. Idag tänkte jag för mig själv ( och det var väl bara tur jag inte sa det högt) när våran granne berättade om att deras hund bitit sönder tapeterna när han var liten. Att våra hundar biter ju aldrig sönder något.

Vad ser vi när vi kommer hem ( och den grannen följt med oss hem för att hjälpa oss med det eviga pipet) jo! Pers plånbok ( som förövrigt innehåller mina kort också för att jag är knepig) utspralad över hela golvet och mina tofflor halvt våldtagna....var ludd öööverallt! Här tänker man en fin tanke...och vad får man för det? :P Tur dom små asen är söta....och att inget gick sönder...förutom tofflorna. Sen Grims förra runda har Per fortfarande ett leg med många små bucklor på. Hans kontokort blev mördat.


Vi har det varmt som en bastu inne hos oss. Blev lite överdrivet med alla element kanske.







Ööööh, vad har vi gjort...?


God natt.

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards