Alla inlägg under september 2011

Av Sara Isaksson - 12 september 2011 21:54

ojoj, såg nu jag inte har bloggat sen i mars. Det är ju nästan lite pinsamt. Jag som skulle vara så på G.


Jag är inte helt säker heller på om jag har skaffat en annan blogg än denna, och därför inte uppdaterat på så länge.... Men jag tror inte det heller. Inget som tyder på det när jag kollar min mail.


Ja, vad har hänt egentligen. Vi har flyttat. Igen. 

Nu är vi lokaliserade på hunddagiset och Per är chef. Så man kan säga att vi driver stället nu. Så har du en hund du inte vet vad du ska göra med när du är på jobbet, ring oss ;) 


Annars så har det blivit en paus på skolfronten. Hur länge frågar folk mig då. Mitt svar: När jag känner mig redo. 


Vi har även en till liten familjemedlem hemma på prov. Vi ska se om vi kan få till honom så han kan bli en del av våran familj så han slipper gå en annan väg till mötes. Vi håller tummarna. Slappnar av har han då börjat göra, han myser i soffan med oss...göllat är han.


Men då har jag ju uppdaterat för det här halvåret ;) haha! 


Men kom ihåg, hör av er om det med hunden ;) 

Sök på  hunddagis i Älvsbyn bara för att hitta oss!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards