Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sara Isaksson - 13 november 2010 19:10

Känner jag måste klämma iväg ett inlägg nu eftersom det tidigare inlägget inte var för någons annan ögon än mina egna....känns bäst så för tillfället. Vill inte ge folk en chock med mitt välmående.


Iaf, vi började dagen med att kila ut med hundarna, vi är barnvakt åt lillebror i helgen så ansåg det var bäst att inte somna om vid halv 8 utan att gå ut så dom fick göra det dom behövde direkt. Sen var det bara att ge dom små liven mat. 

Sen blev det pizza som blev kvar sedan igår. Visst nu tänker du, pizza till frukost? Hur bra är det?  Men mitt svar till dig kära med människa är att man tager vad man haver. God var den iaf, oavsett vad någon annan säger. vi tittade även lite på smekmånaden. Längesen jag såg den, men den var likabra denna gång.

Vi har även sett Jonah Hex, var helt okej film. Fick mig att tänka på absolut inget alls vilket känns bra idag.

Sedan har vi även sett social network, om facebook. Kul film.

Har egentligen massor med tankar, men får inte direkt ut någon av dom just nu.

Se den bara. Vill också skapa något och tjäna pengar på andras beroende.


På tal om beroende så är jag beroende av blogga. Oavsett om jag känner personen eller inte så sparar jag den och går in på den flera gånger per dag. Blir lite besviken inombords om personen i fråga inte har bloggat något. Tur att alla jag har sparat inte är lika kassa bloggare som jag. Har iaf 24 bloggar som jag läser.

Jag börjar läsa en blogg, sen blir det värsta dramat om någon annan som också bloggar så då måste jag gå in på den också. Dom tjänar pengar på personer som mig, utan något som helst intresse för något ....egentligen relevant.


När vi såg social network blev vi sugen på zombieland. Så den väntas på nu.


För att avsluta inlägget. Höll totalt på att bryta ihop idag när Raijo kissat inne. Elle ja, jag bröt ihop. Förstår inte hur vi har genomlidigt två valpar redan. Han kissar inne, STORA pölar. Han äter ALLT! Tack och lov sover han nu, den lilla odågan.

Aja, han blir ju förlåten för att han är så jävla söt.

Avslutar med en bild på honom.


 


I

Av Sara Isaksson - 13 november 2010 12:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards