Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sara Isaksson - 14 september 2010 09:49

"Det kommer alltid finnas personer i den här världen som är bättre än dig.

Så sluta jämföra dig själv med andra...

och var bara den bästa och underbaraste människa du kan" 


Då var tisdagen här, solen skiner idag också. tack gode gud! 

Just nu sitter jag och försöker tina lite bröd, men det går seeeegt, och lyssnar på lite musik.

Dagen bjuder på jobb, får se mellan vilka tider. igår hade jag turen och få jobba mellan 12-17,30 istället för 17-21. Hoppas jag kan göra det idag också. Finns inget tråkigare än kvällsskiftet alltså! Mörkt och sen sitter man bara där hälften av tiden och väntar på att hundarna ska äta. Vill jobba på dagen, när dom ska ut och gå, bli kammade och busade med! :)


Imorgon börjas det förresten flyttas möbler till huset, eller iaf till något uthus där. Då blir det lätt att bara hevva in dom sen :) Nu känns det jäklat som att det är på G! Längtar!


Nu blev mitt bröd klart tror jag.

Sockerbehovet är STORT nu, sjukt sugen på cola typ...en kall cola med is.....åååh.


Ska äta lite frukost innan jag blir galen med tanken.

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards