Alla inlägg den 3 september 2010

Av Sara Isaksson - 3 september 2010 12:49

Jag vet inte om jag bara är trött eller om jag faktiskt är lite trög på att läsa.

Men jag hade en kommentar från igår som jag verkligen inte fattade.

Var en fråga om "hon är trög?" typ.  vad menas? ^^


Dagen började tidigt, men sista dagen med morgon passet. Steg upp strax efter 6  och gick ut för att gå in på kontoret på toa. Vad ser jag? Jo det är är alldeles vitt ute....frost...kul. Var svinigt kallt. Men det var inget för vad som väntade sen....

När vi for iväg för att köra med dom första hundarna trodde jag att mina fingrar skulle ramla av alltså! Har inte riktigt hittat mina vantar för jag förväntade mig inte att behöva dom idag.  Men huvva!


När jag förresten skulle in på byn medans hundarna var inne och åt så träffade jag polisen på shell. Hade med mig Simba och Ixi i bilen, inte okej i våran bil med två lösa hundar. Som tur var frågade polisen bara om jag skulle med barnen på dagis, så jag skrattade bara och körde iväg fort som ögat innan han skulle hinna ångra sig ;)


nu har jag iaf slutat, ska snart äta lite lunch. Skolpannkaka....åååh mumma det var längesen alltså. Den ända skolmaten jag saknar är just pannkaka och pizzapaj. Kanske palt lite också dock.

Sen blir det nog bara att ta det lungt. Är lite fest sugen och om jag då istället är hemma och får tråkigt så brukar det resultera i att jag blir på riktigt dåligt humör och går och lägger mig istället.

Har börjar fatta hur jag och mina känslor fungerar nu, det går sakta med säkert.


Who do you think you are?

Running around leaving scars...

Collecting your jar of heart.

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards