Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sara Isaksson - 4 september 2010 15:30

Nu bloggar jag en massa i brist på annat att göra :P


Lyssnar på Flo rida - right round. vilka minnen alltså.

Jag har aldrig varit så nervös som när jag suttit i mammas och pappas bil och kört till vidsel lyssnat på denna låt. Får fjärilar i magen av att bara tänka på det.

Då hade jag dock inga som helst planer på att jag skulle vara där jag är idag :P


Blir nog bara korta inlägg idag :p

Av Sara Isaksson - 4 september 2010 14:48

Nu är det klart, jag blir inte samma människa längre när jag försöker dricka alkohol.

Förut med jag glad, sprallig tänkte på absolut noll. Nu blir jag bara nedstämt, börjar fundera en massa, blir irriterad och rastlös.

Bara lite något jag har kommit underfund med. Behöver mkt folk runtomkring mig, själv eller på två är det då bara sluta ut att kvällen ska bli kul med alkohol.....då börjar mina tankar bara vandra iväg mot typ cola...minns du Lisa? och så är det än.


Fast det är väl bra kan jag gissa.

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards