Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sara Isaksson - 7 september 2010 11:56

Ny arbetsdag börjar om exakt 8 minuter när jag börjar skriva detta inlägg.

Hoppas denna dag blir lika perfekt som gårdagen för den var verkligen hur great som helst.

Alla var på bra humör och  arbetet flöt på som smort.

Älskade livet igår :)


Idag så är det socialträning med lite hundar på byn som gället. Ska bli trevligt....dock trevligare för dom tror jag att se något annat för en gångskull.


Idag blev håret förresten svart igen också. Jag vet jag säger tusen gånger att jag ska försöka färga ut min normala hårfärg, men jag kan ju aldrig hålla mig. Jag är hopplös! Jag trivs i svart bara helt enkelt :)


Suttit och sökt lite jobb på arbets idag också. Imorgon ska jag dit och prata om en förlängning i INTRO så jag får vara kvar på hunddagiset.

När jag var och pratade med dom på INTRO så ville hon jag skulle fundera på om jag inte ville vara någon annanstanns. Men det vill jag inte. Det är så oerhört skönt att jobba med djur. Komma bort från människor lite, för det är ju det jag är ute efter  när jag tar uppehåll från en utbildning som jäklat bara innehåller människor.

Aja, när jag träffade henne (arbetsförmedlaren) igår så verkade hon då trevlig så förhoppningsvis kanske det inte blir några problem. FÖRHOPPNINGSVIS!


Nu ska jag kila ut och jobba!


Ha en fin dag!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards