Alla inlägg den 5 september 2010

Av Sara Isaksson - 5 september 2010 21:47

Så var denna dagen slut. Lite skönt känns det som, men samtidigt synd att det var söndag.

Ny arbetsvecka imorgon.


Älsklingen har somnat på soffan, han är så söt när han sover. Har nästan inte hjärta och väcka honom och fråga om han ska komma med till sängen. Men hundarna ger honom onda ögat för dom vill åt soffan. Det är ju deras sovplats när vi går upp på ikvällarna.


Vi är inne på fjärde säsongen nu av tre kronor. Huvva vad dom kan vara usla skådespelare men i denna säsong ( om någon har sett tre kronor :P) så dör Bimbo och lämnar Klimax med ensam med deras son River.

Han var ju så liten och dom hade bara hunnit vara gifta så kort tid. Blev nästan en tår i ögat. Var tvungen att säga till mig själv flera gånger att det inte var på riktigt.


Nej ska ta och börja tänka på sängen nu. Känns som att klockan är mitt i natten men ändå är den bara 10 snart.

Ska få med mig Per också.


Är så glad jag har dig älskling. Du är den finaste människa jag vet.

Vet du skulle stötta mig i allt och jag lovar att alltid vara där för dig.


Av Sara Isaksson - 5 september 2010 10:22

Så känns det verkligen idag. Ont i skallen och depp känner jag mig.

Så blir mys i soffan med tre kornor och älsklingen tills humöret vänder.


Varför har jag bara deppig musik?


Men hade roligt igår. Började lite segt i min ensamhet här hemma. Men sen kom Per hem och efter ett tag kom även Fredrik så vi gjorde oss en eld och satt där ute och...ja.

Vi fick skratta och prata mycket strunt iaf.

Var tänkt det skulle bli en sväng till boden för min del, men det var full bil så blev att stanna hemma denna gång. Var nog lika bra för efter en stund blev jag så sjukt trött så hade nog bara varit tråkigt sällskap tror jag. Eller ja, det vet jag inte riktigt...men kanske.


Nu är det bara 20 dagar tills vi flyttar typ! Imorse saknade jag verkligen att inte behöva klä på mig och gå ut för att dricka lite vatten (vi hade slut i vatten i dunken vi har här inne) och gå på toa. Framför allt ville jag inte prata med någon. Men se där! När man kom ut så var det någon där...som vanligt.

Men snart :) Måste till Umeå också och hämta mina grejer ur rummet.


Nej nu ska jag krypa ner i soffan igen.

På tal om soffa, vi måste ha en större soffa. Blir lite trångt med två vuxna och två fullstora hundar som vill få plats också :p

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards