Alla inlägg den 13 september 2010

Av Sara Isaksson - 13 september 2010 10:03

Än en gång känner jag att jag inte kan skriva vad jag vill för att jag inte vill såra någon. Det är väl bara så livet med blogg kommer vara...iaf mitt liv med blogg.

Aja....


Jag förvånas varje höst hur jäkla fort den kommer. Idag när jag gick ut så ser jag bara en massa höstfärger. Fint men samtidigt lite tråkigt för då vet man att en mörk och kall vinter snart kommer. Vill inte ens tänka på förra vintern :p Dock inget pendlande fram och tillbaka på vinterföre denna vinter iaf.

Det är inte så kallt ute ännu iaf! Vilket betyder att solen fortfarande skänker lite uppmuntrande strålar.


Lite små tråkig vecka denna vecka, har kvällspass. Finns inte så mkt kvar att göra på dom passen tyvärr. Blir väl bara att ge dom mat och sedan sitta inne i stugan.

kommer bli konstigt när vi flyttat till huset och på alla "slappa" stunder när vi vanligtvis brukar gå in att man då måste sitta på kontoret och fördriva tiden.


aja, ska gå ut och njuta av lite sol och se om jag ser min karl någonstanns. Kanske man får sig en morgon puss :)

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards