Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sara Isaksson - 2 september 2010 15:27

Måste bara påpeka...

skånefruar? Måste det allt kopieras? förundransvärt vad jag och resten av svenska folket är villiga att titta på alltså...

Av Sara Isaksson - 2 september 2010 13:25

Vet inte riktigt varför jag började tänka på just den låten. Kanske inte riktigt passar in med hur jag känner.

Jag skulle inte kunna längta mera tills vi flyttar alltså.

Det känns som att det inte är något som verkligen kommer hända för det har gått så himla snabbt. Men härligt kommer det bli :)

Finns både fördelar och nackdelar med att bo på jobbet. Fördelarna är ju att man inte behöver stiga upp lika tidigt, och när det är lite att göra på jobbet kan man bara gå in och se tv eller något. Nackdelarna är ju just det att du ALLTID är på jobbet, man har jämt någon slags jour. Om någon kommer och ska hämta sin hund och dom som verkligen arbetar är upptagna eller gör något annat så kommer dom ju och frågar om man själv kan hjälpa....och då får man inte säga nej. Bad for buisness oh yeeeees.

Så snart snart snart.

Kommer dock missa läget man bor på här :P

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards