Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Sara Isaksson - 21 juni 2010 22:25

idag har jag inte gjort ett skratt som är värt att hurra över. Vi har bara legat i soffan och spelat red dead redemption hela dagen :) hostat och ätit glass! Ändå gången vi gjorde något annat var när Tomas bjöd på familje pizza. Tackar honom så hjärtligt för hur hungrig och sugen på mat jag än var idag så hade jag aldrig orkat laga något. Känns som att jag inte hunnit se Grimba något idag. När vi varit sjuk så har dom fått sova i hundstallet så dom inte ska väckas av allt spring ut och hostande. Får ta igen det imorgon. Imorgon har jag för övrigt möte kl 8 också.

 
Av Sara Isaksson - 21 juni 2010 12:47

god morron världen som Jimmy Jansson skulle ha sagt :p Tar en bild på söt Grimba idag. Helt utmattade i solen :p Jag älskar att läsa runt på olika bloggar. Men det finns något som alltid irriterar och stör mig, det är folk som videobloggar. Tycker det låter så fånigt. Visst, det finns få som klarar av det. Men det är inte många :p idag slog det mig att istället för att tycka det är töntigt så borde jag ju tycka dessa videobloggare är modiga. För det är väl rädslan att vara fånig och att jag inte har något att filma med som gör att jag inte gör det själv. Så....ska sluta skratta åt folks videobloggar nu.

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards