Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Sara Isaksson - 20 juni 2010 19:04

Sitter just nu och äter upp resterna från lunch, tortelini med ostfyllning. Kalla och goda är dom.


Denna dag började tveksam. Per blev sjuk redan igår och på morgonen trodde jag att även jag hade blivit drabbad, men just nu tror jag inte det. Har lite ont i halsen men ska nog kunna ignorera det så det försvinner :D


Förut när jag bloggade (bärjade redan på lunar :p) så brydde jag mig inte om vad någon egentligen tyckte om det jag skrev. Det var väl snarare lite mer roligt om någon inte tyckte precis som jag så det blev en liten diskussion.

Känns inte som jag egentligen har några synpunkter när jag skriver längre. Har bara dalat ut med åren :P  Men idag slog det mig varför! Mina pojkvänner, jag har inte skrivit vad jag vill för jag vet att den jag lever med kommer läsa och kanske kritisera. Visst att ta kritik från någon på internet som lämnar en kommentar, men att ta emot den i verkliga livet. Från någon man träffar i princip konstant.

Minns en gång innan jag och Per var tillsammans så hade jag skrivit ett blogginlägg (som jag idag önskat jag sparat) men som jag tog bort i en nojja att mina föräldrar hittat bloggen. Han gav mig då kommentaren att att tyckte det inlägget hade självinsikt. Tror många av mina inlägg skulle ha det om jag inte tänkte vad folk runt omkring mig skulle tänka om det jag skrev :P

Så det är vad som gäller nu, total ignorans om vad andra ska tycka och en hel näve med självinsikt.

Man kan inte alltid vara rädd för att ta konflikter. Även om jag nu inte är ute efter att andra ska lära sig en massa av det jag skriver så måste jag ju ändå lära mig en hel del på egen hand.


Nu ska jag återgå till mina kalla tortelini och se om min sjuka pojkvän vill ha lite glass för sin hals. Man ska ta hand om dom man älskar 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards