Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Sara Isaksson - 26 januari 2011 07:20

Får jämt för mig att blogga så här på morgonen, eller iaf viljan att göra det. Tiden finns ju sällan. Dock idag steg jag upp för tidigt när det slog mig att jag faktiskt börja 8 idag :D


Andra veckan på praktiken nu. Chocken börjar lägga sig nu tror jag. Hjärnan börjar fungera liiiite, men fortfarande kör den bara på halvfart för att det är så sjukt mkt att ta in. Är iaf med kuratorn på skolan i veckan. Kurator är ju som det jag vill bli så det är jätte intressant och få gå med henne. Dock vet jag inte riktigt om det ä barn jag vill jobba med. Men har helt klart blivit positivt överraskad än så länge.


Ja, vad ska jag mer berätta. Är ju helt klart fast i wow nu. Tycker det är skitkul och det måste jag ju stå för nu helhjärtat.

Nu har jag dock spenderat all min "fritid" här så nu ska jag bara borsta gaddarna och ge mig iväg!

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards