Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sara Isaksson - 30 augusti 2010 16:50

Blev först jättearg på att jag inte kunde logga in, sen insåg jag att jag redan var inloggad :p


Idag hade dom sin första skoldag efter sommaren. Samtidigt som mitt val känns som det bästa och jag ångrar mig inte så är det en massa jag kommer sakna.

Folk, saker vi gjorde, vissa känslor osv.

Menmen, kommer finna det igen. Människorna försvinner ju inte..dom finns kvar där.


Igår var det söndag, och en bra söndag var det. Vi gjorde dock inte så mycket, tog det lungt och tittade på tre kronor mest hela dagen. Sedan var vi och åt middag med Ida. Eller rättaresagt hon bjöd på middag. Vi fick alla black and white, iiiinte dåligt! Var  utmärkt gott, mätt som en gnu blev man efteråt.

Sedan for vi hem och hämtade Simba så han fick leka av sig med hennes hundsällskap. Simba var lite skrajsen men det gick bra :p


idag var det jobb som vanligt, var INTE roligt att stiga upp tidigt. Men morgon shiftet går ändå snabbast...mkt rutin. Sen jobbar jag ju inte alls lika länge som Per :P höhö.


Nej, ska göra något vettigare nu :)

Presentation


Hur länge man lever är inte vitsen, alla dagar är räknade från den stunden du drar ditt första andetag. Vad du gör under de dagar du drar dina andetag är sedan vad som betyder något.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards